Kentalis-naar-Kurdistan.reismee.nl

Kurdistan, Northern Iraq

Datum vertrek: 27-11-2010
Datum terugkomst: 11-12-2010

Kurdistan, Northern Iraq

Project: Improvement of the education of Deaf children by offering specific educational strategies to teachers of Deaf children in cooperation with the Hiwa schools for Deaf children.

Agnes,Ellen J en Jolanda

Ha Dian,
juist omdat het druk is moeten we de leuke dingen niet vergeten! En dat is een mailtje naar jou.
Je bent inmiddels als aangekomen (als het hoed is)en wij (zie hierboven)zitten hier warm op kantoor te typen. Het sneeuwt vertelde Jeanita net via een smsje.
Dag Dian geniet van de tijd daar en we verheugen ons op je verhalen,
Ellen J, Agnes en Jolanda

gea

Dag dian,
Goede reis gehad?
Ben je de soep en zoetjes al kwijt 'Sinterklaas'?
Het sneeuwt hier inderdaad. Ik houd er van!
Maar een winterjas is echt wel nodig hoor!!!
Het allerbeste daar en heel veel goeds, groetjes!

Martijn

Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Ik heb niet lang geleden aan een project van Kentalis International in Indonesie meegewerkt. Nu bekijk ik dus wel anders dan voorheen! Sukses!
gr Martijn

Willem

Hallo alle vijf,
Bij de activiteiten die jullie doen in Kurdistan komen bij mij de beelden van de schoolomgeving, de mensen met wie jullie samenwerken naar voren. Het is wel prettig om er die voorstelling bij te hebben. Het verslag voegt daar de inhoudelijke kanten van het werk nog aan toe. Da's prettig om te lezen, zeker de reactie van de deelnemers op het aangebodene. Ik ga het allemaal met grote belangstelling volgen. Heel veel succes! En groeten aan alle bekenden!

Willem

Ank

Hallo Dian, Julia en anderen,
Met weemoed lees ik jullie verhalen. Lijkt me super om in Koerdistan te zijn en daar met de mensen samen te werken. Het lijkt me erg ook zeer zinvol om concreet aan de slag te gaan.
Ben erg benieuwd naar de verhalen en foto's
Zoals anderen al schreven is het hier erg koud. Overdag -4 en gevoel door snijdende wind van -15 (typisch Nederlands overigens zo'n gevoelstemperatuur). Wel mooi dat het ook helemaal wit is.
Heel veel succes en plezier!

Hartelijke groet,

Wiety

Hoi Dian,
Wat een prachtige foto's weer. ik ben benieuwd naar je verhalen. Werk ze de komende weken en geniet van al die ervaringen.
Gr. Wiety

Lottie Schenk

Het is fijn om zo met jullie mee te kunnen leven en ook fijn om te lezen hoe de nieuwe plannen en initiatieven aanslaan. Alle goeds voor het volgende stuk. Lottie.

Dorien Kres

Het is heel erg leuk om de gedetailleerde verslagen van jullie intensieve bezigheden te kunnen meebeleven. Vooral ook fijn dat jullie alle foto's een ondertiteling geven. De foto's geven alle duidelijkheid hierover.
Allemaal veel succes met de laatste loodjes en de rest horen we t.zt. van Soza.

Hartelijke groeten Dorien Kres (Sozfonds)